• Pn. - Czw. 9:00 do 18:00, Pt. 9:00 do 15:00
  • Pn. - Czw. 9:00 do 18:00, Pt. 9:00 do 15:00

Naprawa Wysyłkowa

Masz problem ze swoim Laptopem, Konsolą, Komputerem lub Padem? Wyślij Sprzęt Do Nas 🙂

 

Chcesz skorzystać z naszych usług ale nie masz czasu lub możliwości do nas przyjechać? Nie ma problemu 🙂 Zapakuj odpowiednio swój uszkodzony sprzęt i wyślij do nas kurierem lub do paczkomatu InPost.

Procedura jest banalnie prosta 🙂

– Pakujesz odpowiednio przesyłkę, wg zaleceń wybranej firmy kurierskiej 🙂 dla pewności proszę wrzuć do paczki kartkę z Twoim numerem telefonu –

– Wysyłasz do nas sprzęt oraz SMS na numer tel. dla wybranego punktu obsługi klienta:

PUNKT 1 Kręczki +48 799 077 121,

PUNKT 2 Warszawa +48 534 988 728

zawierający 6 ostatnich cyfr listu przewozowego –

– Po odebraniu przesyłki zadzwonimy do Ciebie w celu zebrania potrzebnych do obsługi zlecenia informacji –

– Wycena zostanie wysłana SMS-em. Poprosimy w nim o decyzje w sprawie akceptacji kosztów naprawy i wysyłki zwrotnej –

– Jeśli wybierzesz paczkomat InPost, wysyłka zwrotna na nasz koszt 🙂 –

Poniżej znajdziesz dane wysyłkowe dla naszych punktów obsługi klientów.
PUNKT OBSŁUGI KLIENTA 1
InPost:

Paczkomat XCK01M – Żyzna 6E, Kręczki 05-850

Serwis Latopów, Konsol, Koputerów i Padów

05-850 Kręczki, Storczykowa 11
+48 799 077 121

serwis@slkk.pl

Kurier:

Serwis Latopów, Konsol, Koputerów i Padów

05-850 Kręczki, Storczykowa 11
+48 799 077 121

serwis@slkk.pl

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA 2
InPost:

Paczkomat WAW74N – Broniewskiego 37A, Warszawa 01-716

Serwis Latopów, Konsol, Koputerów i Padów
01-716 Warszawa, Broniewskiego 37
+48 534 988 728

serwis@slkk.pl

Kurier:

Serwis Latopów, Konsol, Koputerów i Padów
01-716 Warszawa, Broniewskiego 37
+48 534 988 728

serwis@slkk.pl