Masz problem ze swoim Laptopem, Konsolą, Komputerem lub Padem? Wyślij Sprzęt Do Nas 🙂
Chcesz skorzystać z naszych usług ale nie masz czasu lub możliwości do nas przyjechać? Nie ma problemu 🙂 Zapakuj odpowiednio swój uszkodzony sprzęt i wyślij do nas kurierem lub do paczkomatu InPost.
Procedura jest banalnie prosta 🙂
– Pakujesz odpowiednio przesyłkę, wg zaleceń wybranej firmy kurierskiej 🙂 dla pewności proszę wrzuć do paczki kartkę z Twoim numerem telefonu –
– Wysyłasz do nas sprzęt oraz SMS na numer tel. dla wybranego punktu obsługi klienta:
PUNKT 1 Kręczki +48 799 077 121,
PUNKT 2 Warszawa +48 534 988 728
zawierający 6 ostatnich cyfr listu przewozowego –
– Po odebraniu przesyłki zadzwonimy do Ciebie w celu zebrania potrzebnych do obsługi zlecenia informacji –
– Wycena zostanie wysłana SMS-em. Poprosimy w nim o decyzje w sprawie akceptacji kosztów naprawy i wysyłki zwrotnej –
– Jeśli wybierzesz paczkomat InPost, wysyłka zwrotna na nasz koszt 🙂 –
Poniżej znajdziesz dane wysyłkowe dla naszych punktów obsługi klientów.